SMS-inlägg

img_9275 (MMS)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är lätt att yttra sig när man så lite vet, ta inte illa åt dig, men som sagt så finns det så klart oroligheter för hennes bettende och jag vet att det är trotts men ibland funderar man ändå på om det skulle kunna vara mer, ibland tror jag det, ibland intee.



Som sagt var min bror precis likadan och precis som du sa andra "nej det är trots" men mamma och pappa som dagligen levde i det såg det med andra ögon (precis som jag) och dom gick till läkare och redan när han var liten och dom sa att det inte var något fel på han, dom fortsatte att tjata om att dom ville ha utredning på han i en ålder av tre...tillslut gick läkarna med på det med ett hån i rösten...men oj, vem hade rädd?

Jo min bror hade inte bara ett utan flera handikapp och äntligen började folk ta mina föräldrar och min bror på allvar..utan mina föräldrars envishet hade han inte fått så bra hjälp som han fått i så tidig ålder, be inte mig att lägga ner när u själv inte lever i mlitt liv...du vet inte vad vi går igenom och därför borde du inte yttra dig om att det bar är trotts, vilket det säkert och förhopppningsvis är...men med livet bakom mig med allt som hänt så klart som satan i gatan att man blir oroligt...inget illa menat, men trött på att människor tar så lätt på allt och säger att det är så det är...för det är jobbigt när hon skriker från 6 på morgonen till 20.00 på kvällen FAST ATT VI ÄR UTE, fast att vi gör saker med henne, för henne...det spelar ingen roll hur mycket eller lite vi hittar på, gnället försvinner inte mer för det, tro mig jag försöker med allt!

2011-07-17 @ 23:07:40
URL: http://Ungamorsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Sarah

p.s han fick diagnosen damp, samt torett när han var tre år.

Inga skolor klarade av att ta hand om han så han fick som nio åring bo på ett hem för barn med funktionshinder eftersom ingen skola ville ta emot honom och det gjorde till att han klarar mer idag än vad han hade gjort annars...så jag kommer stå på mig, fortsätter det som det gjort nu att hon skriker i seriöst hela dagarna kommer jag snart med kräva en utredning trotts hennes låga ålder...det kan visst visa sig så tidigt...hur fick min bror annars sin diagnos som treåring?

2011-07-17 @ 23:15:13
URL: http://ungamorsan.bloggplatsen.se
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Tack :D

2011-07-18 @ 10:07:08
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0