Godmorgon i stugan!

Här de bara jag vaken, ja vaknade vid 5,20 ca å pigg som en lärka, har druckigt mitt frukost pulver å nu väntar ja på kaffet!
Mina andra 3 grisar sover! Men e väl dax för Martin att kliva upp snart för att fara till jobbet.
Noel har sovit hela natten igen G U D så skönt!!
Yrla däremot har inte gjort de så hon har legat å trängts med oss i våran 160 säng.

Ja just de ja! Ja e ju innte på min 3dje vecka med pulver nu oxå å faktiskt så går de hur bra som hälst! Trodde verkligen inte ja skulle stå ut men de gör ja :) de är faktiskt inte så illa, Naturdieten smakat ändå helt ok :)

Men  nu vaknade min stora tjejja så nu ska vi mysa framför bompa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0