Svar på tal Igen

Klara om Svar på Tal:
Jag håller faktiskt med är jag rädd, glass tkr jag är helt okej men typ godis,snacks och läsk vid två års ålder är inte bra. Ge henne naturgodis och lyxa till med en festis eller en varför inte hemlagad saft? :)

svar:
Asså nu hänger ja inte med! i mitt svar står de KOLSYRAT VATTEN de är inget socker i de, vi gör de i vår egna soda streamer, de är väl mer onyttigt med festis lr hemagjord saft? Bara för att saften e hemmagjord innehåller den socker vilket INTE kolsyrat vatten gör

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså maten har jag INTE klagat på, det var allt runtomkring som gjort mig orolig för din dotter..och bara chips en gång i veckan känns inte riktigt som de stämmer, kanske är det så och jag tänker inte gå tillbaka i bloggen och läsa, men tycker ändå de är ofta som man läser typ "Jag och Yrla delar på en skål med ostbågar och hon älskar de så äter massa"...varför inte lära ungen redan nu iaf att de enbart är lördagar som gäller?? Både du och din sambo är överviktiga, ingen hemlis med de, men bara undrar då om du inte blir orolig över att även hon ska bli det? Hon har ju liksom generna för det i sig och ser hon dig (hennes idol) äta godis/kakor/läsk dagligen vilket hindrar henne från att vilja göra samma sak?? Visst hon är "bara" 2 år nu, men snart är hon 14 år... http://www.barnfetma.se/ är en sida jag tycker du borde besöka och ta åt dig redan nu, för det är enbart er som föräldrar som själva kan stoppa detta. och att ge kolsyrat vatten förstår jag verkligen inte, vad ser hon för skillnad på de och VANLIGT VATTEN???? Varför vänja henne vid att sånt som är kolsyrat är gott?? Jag förstår mig verkligen inte på föräldrar som du när de kommer till denna punkt....

2011-06-05 @ 06:47:41
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Jävla pantade människa! Minna är också två och hon har fått dricka både läsk och saft och till och med äta godis, tänks sig.. Men bara för det så betyder inte det att det varje dag eller ens varje vecka..



Svar: Den rosa är underbar! KRAM

2011-06-05 @ 07:22:36
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0