En del har jag fått gjort!

Idag har ja skrivit ner allt som ska packas i BB väskan samt packat den. vart ju en hel del, vill va bättre förberädd den här ggn då ja inte han packa nått alls när Yrla kom.

Sen har vi även provat om mjukliften fick plats i syskonvagnen å de såg så ut iallfall. Även plockat upp alla kläder i st 50/56 från förådet och babysittern, babygymet och fårskinsfällen. just nu ligger fårskinsfällen och babygrymet i tvättmaskinen. när den e klar ska ja slänga in en maskin med bebis kläder oxå.

Sen tror ja nog att vi ska fixa en byrå till helgen, vi skulel ju eventuellt få en av Davis å Denise. Hoppas på de för då åker bebis ALLA kläder ner i den, Han har ju en himla massa eftersom Gudmor Sandra är shoping beroende ;)

Ikväll ska vi även skriva förlossningbrev ja å Martin, vill absolut INTE ha en förlossning som förra ggn, å inte ha samma barnmorska. Så de ska vi ta å skriva ner så vi båda e lite mer förberädda på allt.

nu ska ja kolla lite bompa med min fina prinsessa och blivande make.
bloggar lite mer sen tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lee

vad kör ni för syskonvagn? :)

2011-03-02 @ 18:31:47
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihihihi ja shopping beroende ja de e jag ju.. men jag vill ge dem allt å det vet du ju hihi:D dem e ju mina små ögonstenar.. som kommer vara ljuset i mitt liv.. älskar er massa massa massa mkt för alltid <3

2011-03-03 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0