Mitt liv, mitt allt, min kärlek, min familj


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack :) Ingen av oss är rödhåriga. I vissa sken kan Melkers hår gå mot det röda.. Lika var Viggos hår med som bebis, bara det att Viggo var mer blond-orange och Melker är mer brun-röd, fast Melkers hår har börjat bli så ljust, så spännande och se hur det kommer se ut i sommar/höst och framöver :)

Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack :) Ingen av oss är rödhåriga. I vissa sken kan Melkers hår gå mot det röda.. Lika var Viggos hår med som bebis, bara det att Viggo var mer blond-orange och Melker är mer brun-röd, fast Melkers hår har börjat bli så ljust, så spännande och se hur det kommer se ut i sommar/höst och framöver :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0