Bara jag och lill gris hemma

Yrla har åkt till mormor, Martin byter till vinterdeck så de är bara jag å lillsnoris hemma.
han över på att ställa sej upp mot min aben här i soffan.

Imorse hade vi farsdag frukost då Martin va hemma för vi e sjuka och Yrla e inte hemma på söndag, så vi firade de idag :) Det vart mannagryns frukost och kokt ägg samt kaffe i FBK muggarna. Uppskattat tyckte Martin :) Han fick en present av ungarna oxå. En tavla med 2 pingviner på där de står du och jag pappa, den kommer från 2myror.
Ska visa bild nån dag.

Efter det har vi myst myst myst, eftersom Yrla ska va hos mormor hela helgen :) Mormor mys e bland de bästa som finns tycker Yrla. Mormor som frågade om hon fick ha Yrla å så klart ville snörpa de!

Martin gjorde svin god mat förut oxå, stuvad spenat (egen stuvad) stekt fläsk och grönsaker. En mun orgasm helt klart!

Fredagen och resten av helgen blir lugn med mys med båda mina fina killar!
Blir nog lite spelande på onlinebandit och äta gottigt imorgon. Måste repa på mej så jag kan träna nästa vecka. inget kul med sånna här uppehåll. Jag ska strax lägga in bilder jag har tagit idag och visa er, ska bara roa lillsnoris lite först!
Kram älskade läsare ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0