Tisdag jo men visst

Yrla hade piggat på sej under natten, hon har hosta men inte nå vidare förkyld annars så de fick bli Dagis för skruttan.
Kl 7 gjorde vi morgon vilket va skönt faktiskt, slapp stressa å båda barnen åt frukost i lugn och ro :)
Jag han till å med äta frukost å dricka en halv kopp kaffe.

Idag kommer min älskade Sofie hit, som jag har saknat denna underbara kvinna!
Hon ska färga mitt hår idag, nice!

Noel har äntligen somnat, övertrötta krake. Jag ska fylla på mitt kaffe, slänga in en maskin tvätt och sen ska ja väl inte göra så mycket mer.
Är turneringsansvarig ikväll på Onlinebandit så vill ni komma in å hälsa så gör de å spela roliga spel :)
Man kan chatta å cama å allt sånt roligt :)
Kom å hälsa på mej om ni har tid över! Jag går under namnet Skev där :)

Nej kaffe va de å en maskin tvätt! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0