38.5

graders feber har Noel :(
Han har haft feber i drygt en vecka men vet ju att de beror på tänderna och han äter och dricker så ännu är de ingen fara, men tycker så synd om han.
Men han har fått supp så hoppas han somnar snart å kan sova bort sin feber, vill ha min lilla krya å glada Noel tillbaka.
Fast kan inte säga att han e direkt jobbig nu när han får tänder ändå, vi hade kunna få de värre. han sover nästan hela natten och oftast e han glad om han får bita på nått kallt, å får va med hela tiden.

Yrla e därimot lite avis då Noel e sjuk eftersom han gärna vill va med hela tiden så man får ju bära å ha mina fingrar som bit ring till han konstant. Så hon tar allt från honom å skriker MIIIIIN vilket e tråkigt tycker ja.

Men vi har lekt med trolldeg nu på morgonen en stund å de gick över förväntan faktisk. Noel fick till å med sitta med utan att hon vart arg.

Sen vart de fruktstund i soffan, clementin och äpple å lite drömmarnas trädgård så ja fick söva Noel som faktiskt somnade på min bröst medans ja skrev de här.
Så nu ska ja försöka lägga lilleman i sin säng utan att han vaknar, dra på kaffebryggaren och ta de lugnt ett tag innan ja börjar röja i köket.

Vad har ni gjort på förmiddagen?

Kommentarer
Postat av: Emma

Tvingat mig upp och gett min son frukost tog 2 panodil huvudvärk från helvetet idag satte på en film åt sonen la mig i soffan sen kom sonen och ville mysa så tillslut halv tio gav huvudet upp och det onda försvann då duschade jag och sen tog vi en promenad och möte min mamma på jobbet ..



Ha en fortsatt bra dag

2011-10-17 @ 13:27:15
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Cissi

Här har det varit skola som har gällt! Nu försöker jag få upp värmen med sockor och kaffe!



Trist att hon är svartsjuk på lillebror, men gissar att det hör syskonskapet till.. Hört rykten om att jag inte alltid var helt snäll mot min lillasyster som är 2 år yngre när vi var små!

Hoppas han kryar på sig snart!

2011-10-17 @ 14:07:27
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Stackars liten då! :( Ser inte fram emot när vår lilla börjar få tänder.. Här har det inte hänt så mycket, bara myst i soffan :)

2011-10-17 @ 15:56:40
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0