Det är dom små sakerna som sätter guldkant på vardagen

Imorse när jag gick upp trött som en zombi, å hela kroppen skrek efter mer sömn, så de ända ja kunde tänka på va KAFFE KAFFE KAFFE ge mej KAFFE.
Jag tycker att de är de tråkigaste som finns att sätta på kaffe, jag vet inte varför men ja tycker de, räkna mått å saker då man knapt vet hur man sätter ena foten framför den andra osv. Ja ni hajjar eller hur.
Men när ja äntligen letat mej fram till kaffebryggaren och skulle börja räkna mått så ser jag ju de som gör att dagen blir så bra.
Min älskling hade redan laddat den åt mej innan han for till jobbet. Det är sånt dom får en så glad på morgonen. Ja behövde bara trycka på knappen så va de klart!
Tack älskling för du gör så den här dagen fick en bra start!
Det är sådana saker som sätter guldkant på vardagen!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Jag rensar oxå bland leksakerna ibland, finns en hel del nere i källarn :) Tror det är dags att rensa lite igen, iaf trasiga leksaker... Men sååå mkt leksaker är det ju inte egentligen, ser nog bara mycket ut eftersom allt var framdraget :D

2011-10-13 @ 11:37:23
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Christina

Vi har inte skaffat någon kanin ännu, men har kika ut en som vi gärna skulle kunna tänka oss men vi får se hur de blir med en saken! Försökt få tag i en uppfödare också men vägrar svara så de har vi lagt ner nu!



Men varje dag går Liam och frågar efter kanin.. och vill ju själv ha en gosig en! :)

Så snart har vi nog någon ny familjemedlem här hemma..

2011-10-13 @ 11:46:35
URL: http://stinuzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0