En Award

Goa Emma har gett mej denna fina Award.


Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… Då spelar jag hög musik och sjunger högt och falskt, samt springer omkring i underkläderna

2. Jag går aldrig hemifrån utan… Mina skor och en hårsnodd

3. Min blogg heter som den gör för att jag… Enkelt haft bloggen sen Yrla va 6 månader, blogga på annan adress innan när jag mådde sämre, men bloggen skulle ju va om min dotter Yrla så då fick den heta mammatillyrla

4. Om jag vågade skulle jag… Hoppa falskärm, de tycker jag är coolt, men livrädd att inte falskärmen ska väcklas ut

5. Om tio år kommer jag att… Är jag 38 år, gamal som gatan å pensionär ;) nej då, men vad gör jag om 10 år..... Jag och Martin har förhoppningsvis flyttat till ett litet torp, jag har körkort och fast jobb, en hund och min drömkropp :) och är gift och lycklig, med 2 friska barn :)

Nu skickar jag den här vidare till:

Fnulan

Carolina1979

Milliez

maammamalin

inspironessan




Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket! :-)

2011-10-12 @ 09:31:09
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Fnulan

FINASTE!!!!! Är här inne nästan varje dag så jag fattar inte att jag missat! Trodde nog inte att jag skulle så så fint av dig! TUSEN TACK

2011-10-12 @ 22:23:41
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0