En sucker för art

Ingen har väl missat att jag ÄLSKAR barntavlor! Jag skulle vilja tapetsera barnens rum med dom.
För alla ser som oxå älskar barntavlor så har ja det perfekta tipset åt er!
Klicka er in hos Babywall dom har SJUKT FINA tavlor, jag skulle vilja ha dom allihop!
Jag har beställt hem 2 st till ungarna. Vart elefanten och djungeldjuren!

Här är mina favoriter från deras sida!

Visst e dom FINA! som sagt klicka er in hos Babywall å kolla in vilka underbara tavlor dom har! Finns nått för alla :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker det är så fint med barntavlor och när vi flyttar så att det finns lediga väggar/barnen får egna rum osv så ska jag shoppa hem mängder.. fast då är väl de så pass gamla att de inte vill ha barntavlor suck

2011-10-27 @ 14:40:04
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0