Läkaren

Så har ja vart hos läkare, hon klämde och kände å tröck i armhålorna å kolla så de inte kommit några nya knölar i mina bröst. För er som inte vet så va ja på linköpingssjukhus för ungefär precis 1 år sen å gjorde biopsi och röntken på mitt ena bröst där vi hade hittat en knöl. Dom stack in nålar å punktera knölen å drog ut celler och vätska, men ja hade ingen canser då.

Men iallafall tillbaka till de ja va där för. Ja vill ju förminska mina bröst eftersom min rygg tar sån skada. Så hon behövde ju känna å trycka å allt å fråga saker m.m för att kunna skicka remissen till dom som opererar. Hon skulle skriva vilka besvär ja hade m.m å de va ju bra sen får ja vänta massa månader på att få bekräftat att remissen e skickad å sen kanske om ja har tur blir ja opererad nästa vinter.

Men en sak som inte va så där jätte bra va väl att hon såg en färändring som hon skrev ner, men hon hittade ju ingen knöl så de va ju bra, så de är nog inget :) Läkaren trodde inte de iallafall och då är de ju ingen idé att oroa sej :)

Sen va ja Nere på Gymmet å imorgon börjar ja där, Mitt färsta gym passa ska jag ha med Micke (ägaren) skönt!
Känner att ja minsan e på G nu! Pepp pepp pepp! Heja mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0