Mina duktiga Ungar!

Morrn på er! Ja e sjukt utvilad idag, sitter här å ska sörpla i mej frukost bestående av hallon smootie, Noel har fått välling å sitter å leker med sin bitleksak här bredvid mej. Yrla sover fortfarande ska strax vecka henne för frukost innan dagis!

Mina ungar är fantastiska, så duktiga så ja vet inte ord till de!

Yrla lägger sej varje kväll kl 19-20 beroende på om de är helg eller inte. Utan protester oftast å sover till 7-8 på morgonen i sin egen säng å utan att vakna, kan hända att hon vaknar när hon är sjuk. Ja då menar ja som de är nu för när hon gick på tex fenix va de omöjligt att få¨henne sova själv i sin säng, då skrek hon hysteriskt. Men nu när vi inte vart där sen maj så har hon sovit helt förträfligt bra!

Noel, han somnar mellan 19-21 Varje kväll, beroende på hur mycket han sovit under dagen, sen sover han Oftast hela natten fram till 6-7 utan avbrott. Helt underbart! Igår gick ja å la mej runt kl 22, somnade kanske runt 23 och vaknade kl 6.45 av en hungrig Noel som låg å pratade i isn säng!

Gud va dom e duktiga mina fina fina mirakel!


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My | Gratis namntavlor!

Åh vad skönt o ha det så! :D

2011-10-04 @ 08:19:47
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: ewa

Vad skönt att dom sover så bra! Då är även mamma glad och utvilad.))

2011-10-04 @ 08:30:11
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Åh vad duktiga de är. För det är just duktiga som de är. Jag har nämligen läst någonstans att det svåraste ett barn ska lära sig är att sova och somna själv. Så det verkar som du gjort ett toppenjobb med de dina.

Grattis och jag är mer än måttligt AVUNDSJUK, nästan så jag är grön om örona ;)



Hälsningar

Yohanna

2011-10-04 @ 17:02:10
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0