Yrla Abra Elisabeth

Hon kan hon med den fina lilla stora damen. Hon med dom gudomliga ögonen å det där smilet som ingen kan motstå.
Hon kan både hoppa i vattenpölar och pussa sin mammas hand på hemvägen från dagis.
Hon kan även säger None många många ggr. Även hon kan va mallig minsan som när man får öppna en förtidig julklapp för att man vart så duktig. Då är man mallig, å när man ser att de är precis de man önskat sej mest i hela världen då är hon allt lite kaxig hon oxå.
Sen när man även får leka med sin förtidiga julklapp som va vattenfärger då är man lyckligast i hela världen.
Hon e en liten Piccaso min fina stora lilla dam. 2 fina fina teckningar vart de idag å båda två till pappa minsan!
Yrla hon kan även sova själv i sin säng, och hon vet att de sängen efter bomba, raka vägen i säng utan bråk, kaninen Bert under ena armen å hästen Bää under andra, även 3 nappar å sen krypa ner under täcket.
Hon e duktig min finaste prinsessa! Jag e väldens stoltaste mamma som får se dej växa upp mitt hjärte gryn! Jag ska föralltid skydda dej mot allt ont min fina älskade prinsessa, jag e så stolt över att vara din mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0