Hello där

Lördag är de baske mej! Så fort tiden går!
Idag har vi (läs Martin) Hunnit med massor! eller ja imorse hjälptes vi åt, med frukost å mata barn osv. vi han dricka kaffe (inte jag mitt hinner alltid bli kallt) mata barn, äta brak frulle som bestod av bacon och ägg, klä på oss å andas inom loppet av 1 timme! De är inte illa pinkat de inte.

Martin har hunnit städa å damsugit, ja har hunnit svara på Mail, sövt Noel klappat händerna åt tösa biten som gick på pottan utan att man behövde påminna henne så nu e ja totalslut! Det tar på krafterna att klappa händerna!

Ja har hunnit duscha, å med stängd dörr som va låst! Med andra ord, ja fick tvätta håret utan att göra de som om nån stod med en blåslampa redo att användas i röven på mej!
Ja kunde till å med ha balsam i håret! Å de gott folk de är inte ofta de händer!

Noel vakna ju självklart då Yrla skulle skulle ligga för middagsvilan!
Hon får vila tidigt idag för vi får besök av min fina vän Camilla med barn idag :D De är LÖVLI, De är sånt som gillas med stort G!

Ja så som sagt ja har fortfarande inte fått i mej nått kaffe fast ja har försökt sen kl 8, 3 koppar har ja försökt få i mej men ja har lixom otur, undrar om de kallnar fortare just i min kopp?

Ja får väl nöja mej med bubbelvatten å en koffeintablett då!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0