Sockerfri.com

För ett tag sen fick ja hem 2 olika chokladkakor som va sockerfria och en påse med "mjöl" mix som man blandar med vatten så får man LCHF bröd.

Brödet
Ja jag va väl inte storm förtjust i brödet men min Sambo åt de och min dotter. Men ja är sån att ska de va mjukt bröd vill ja har vitt och onyttigt bröd så kanske därför.
Vi använde brödet som middag med olika röror på.


Sen fick vi ju hem 2 olika choklader som sagt.
Martin fick vit choklad med Jordgubbs smak å han fullkomligt älskade den.
Han älskar vit choklad i vanliga fall, men är ju super med en vit choklad som är sockerfri när man äter LCHF


Jag fick en mörk choklad med hasselnötter i å den va så god. Innehöll som sagt inget socker å knapt några kolhydrater, Perfekt för diabetiker och sånna som mej som går på LCHF/GI.


Så ja tycker att ni ska kolla in Sockerfi.com å beställa sockerfritt godis därifrån de är super gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0