Utmanad

Jag har blivit utmanad av Cissi
det går ut på att svara på 5 frågor, skicka vidare till 5 bloggare som alla har under 100 följare!
Så nu börjar vi!

Fråga 1 lyder:
Varför började du blogga?
Ja min allra första blogg skrev ja i innan ja vart gravid, ja mådde väldigt dåligt psykiskt å behövde ventilera mej, Jag skrev den för ja behövde sätta ord på mina tankar och känslor, samt att ingen kunde säga vad som va rätt lr fel att känna om ja skrev ner dom. Sen bloggade när Yrla kom för att även kunna blicka tillbaka men även kunna visa för mej själv att ja e och va en bra mamma som just då va ensamstående med min dotter.

Fråga 2 lyder:
Vilka bloggar följer du:
Jag Följer en hel del bloggar, En del mat och bak bloggar, å massor av mamma bloggar :)

Fråga 3 lyder:
Favorit färg:
Enkelt å de är Turkost

Fråga 4 lyder:
Favorit film:
Ja de är nog Grease, en klassiker man aldrig tröttnar på

och till sist fråga 5 som lyder:
Vilket/vilka land drömmer du om att besöka och varför?!
Ja de va en svår fråga.... Thailand vill ja uppleva och se, de ser så vackert ut på alla bilder, sen skulle ja vilja uppleva Kina, mäktigt att gå där å kolla på all teknik å kinesisk konst.

Jag utmanar: Emma Linda Emelie Lotta och Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0