Alla <3 dag

Jag vad säger man, en dag som ska va full av lite extra kärlek osv känns väl inte direkt så kärleksfull nu.
Drömt mardrömmar inatt, drömt om L. Grät mästa delen av dagen igår, jag kan inte sluta tänka på dom, vad dom går igenom. Att det fick hända. Det är skandal. Jag hoppas att läkarna och barnmorskorna blir anmälda å att dom berörda på nått sätt får nån sorts rättvisa i allt eländiga.
Nä fy fan, det som inte fick hända.
Jag vet ju hur lyckliga dom va för lilla V å va dom hade längtat.
Nä börjar gråta nu igen då jag tänker på de :(

Älskade fina L mina tankar och varmaste styrke kramar ger jag till er i denna hemska tid ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Massa kramar! Både till er och vänens familj!

2012-02-14 @ 10:04:56
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Oj är det ett barn som dött vid förlossningen? Det ryser i mig. Det är sånt som är så förbjudet att hända. Sånt som inte inte får hända någon.

2012-02-15 @ 11:38:28
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0