Dagen

Idag har de bakats bröt å haft balkonghäng.
Inte vart nån så där direkt positiv dag då barnen vart på sitt surpuppe humör. Men vissa dagar är ju så med.
Noel e ju som sagt förkyld å Yrla äter Penicillin så hon får inte gå till dagis.
Så imorgon får jag ta med henne till timjan eftersom hon inte smittar längre.
Brödet som bakades vart världans gött så klart ;)
Som alltid då jag bakar ;)
Slängde ihop en kycklinggryta nu till middag, på sånt där vi tar vad vi har hemma sätt.
Hade i-
3 kycklingfilér som jag strimlade,
1 grov hackad gul lök
3 vittlöksklyftor som jag rev ner
2 tsk kokosolja att steka i.
1 tsk röd curry pasta
4 dl grädde
1 påse wock med asiatiska grönsaker
några stänk sweet chili sås.
allt fick koka i ca 45 min

barnen fick nudlar till å alla åt med god aptit :)
Nu sover båda barnen, jag ska ta mitt penicillin, sen käka nå smörgås till kvällsmat innan de är BB på tv.

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: åh vad jag håller med!! Jag klarar inte av människan. Var HEEEELT säker på att hon skulle åka ut men nej nej, fasen 1 vecka till med idioten:P

2012-02-28 @ 20:49:04
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0