Fy fan

på måndag ska jag kräva penicillin kan inte gå med denna huvudvärk mer, nu ser jag inget på höger öga å de hänger typ, ser ut som en sån där hund där ansiktet hänger ner för all hud. å de pulserar i hela tinningen, de måste få ett slut, kan ju inte ta hand om mina barn på ett bra sätt när de är så här. det gör ont ända in i gommen å bak ner å nacken, men mäst ont gör de bakom höger öga å i tinningen. ja ska krypa till kojs nu, visar bilder imorgon om ja fixar de från våran ute lek som vi hade idag

Kommentarer
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

Fy låter inge vidare :( stackare.. migrän?

Jag lider av migrän ganska ofta.. blää!



sv Ja du ska se hur jag tokpussar på honom dagarna i ända ^^ haha min lille gos e han :)



William träffar jag inte så ofta :( hans pappa e lite speciell =/ Edwin träffar jag lite oftare iaf.. men jag har regelbunden kontakt med båda :) vi skickar brev och paket till varann osv :)



Kramar och krya på dig ♥

2012-02-18 @ 20:29:29
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

sv, Åh tackar =D yes jag gör alltid min design själv och har sålt en hel del tidigare och funderar på att börja göra lite designer snart igen bara jag får tiden till det :) William bor hos sin pappa för det hela började med att hans pappa ville gå isär och bad mig flytta ut.. detta var precis innan W fyllde 1 år.. hade sonen varannan vecka men valde att flytta då jag mådde dåligt i den staden och kände inga där.. trivdes helt enkelt inte! Det värsta var ju att lämna sonen kvar där.. han har det bra hos sin pappa :) men när han blir lite större och kan ta tåget så kommer det bli mys!



Kram

2012-02-18 @ 22:51:02
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

Jag gör det i photoshop :) bilden måste ju vara i färg och sen lägger man ett lager som är svartvit sen tar jag sudden och suddar bort den svartvita färgen där jag vill ha tillbaka fägen :)



Kram

2012-02-18 @ 22:59:36
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

Ja det tar ett tag innan man kommer på hur man ska göra =P hoppas du fixar det :) ja jag avskyr min granne för tillfället.. tycker så synd om den valpen :(



Kram

2012-02-18 @ 23:07:07
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0