Hejsan

Idag är de Onsdag å en bra men ändå tråkig onsdag, va timjan idag å de va underbara Ernas sista dag där. Hon har jobbat på timjan i 12 år, så de kommer inte li sej likt utan henne ♥

Noel sover eftermiddags vila, Yrla kollar hendiga Many, jag ska strax börja med maten som idag blir fläskpannkaka.
Både frysen å kylen ekar tom så ja längtar till fredag då jag får stålar :D då ska de storhandlas :)
Hatar när man absolut inte har några pengar, blöjorna börjar ta slut osv.
Kaffet va slut i morse å de va snuskigt snabbkaffe vi hade, va som spindelväv, nä usch. ja tog sista kronorna å köpte kaffe för. Så imorgon kommer förhoppningsvis bli en bättre morgon än de va imorse.

Utan morgon kaffe funkar inte jag å då är de ju en perfekt dag att visa det värsta trottset på.... eller inte.
Yrla å ja va riktigt osams imorse.
Men men de går väl över, bara att försöka tänka så att de går över, men inte så lätt alla gånger.

Men jag älskar er ändå mina fina ungar

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Låter som en dag med motgångar :/. Hoppas att de blir en bättre dag imorgon :-) .

2012-02-15 @ 20:34:55
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0