Lite svammel

Ja tänkte snacka lite onödigt gojs ;)
Nä men ja har fundilerat lite fram å tillbaka om ja ska fortsätta blogga eller inte.
Nu känns de inte som ja bloggar för min skull längre, utan för att jag måste.
Jag har ju sagt tidigare att jag inte trivs med bloggen. Ska få hjälp med designen av Camilla vet bara inte när de blir. Hon har ju rätt fullt upp med nyfödd å massa andra barn :)

Jag känner att jag lixom behöver en nystart. ja jag vet inte, men framför allt ny design, kanske hjälper de mej att vilja blogga igen?
Äch ja vet inte hur jag ska göra.
Just nu har jag iallfall ingen ork att blogga men gör de ändå. Lixom de går mer på rutin, om ni förstår hur jag menar?
aja vi får se hur de blir!


bilden e tagen med timern, skaplig ändå för att va en trött å sliten mamma ;)

Kommentarer
Postat av: spirit

Jag tycker du ska blogga när du känner för de och inte för att du känner ett krav på de.

Jag själv tycker det är roligt att kolla på sidan o se hur det går för er.

Alla dessa bilder som är så söta oxå.

Kram

2012-02-09 @ 06:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0