Snorig lilleman

Ja de börjar ju bli en vana att va sjuk. Det är skit tråkigt, allt står lixom på paus när de är sjukdommar på sjukdommar. Jag vill bli frisk så jag kan träna. va fn 3 månader sen ja va på gymmet. Känns som väldigt bortkastade pengar :(
Nolle har precis somnat iallfall. Tog ett bra tag då han e snorig, å gråter för han e snorig så blir han ju mer snorig å så håller de på.

Yrla e inne i en sån där Matvägrar period, vet inte om de beror på att hennes sista hörntand e på G, hon drägglar nått enormt och har fingrarna i munnen konstant.
Men så mindes ja ju att när hon va mindre å inte åt så tyckte hon ju mycket om nyponsoppa så köpte de igår å jajjemen de gick ner, hon vägrade ju äta frukost vilket blir allt vanligare. Men fick i henne 1 stort glas nyponsoppa, det är ju bättre än ingenting. Men så tråkigt då hon knapt äter. Visst hon äter några tuggor av maten men inte mer. Hon säger att hon e mätt efter typ 3 tuggor å vill inte ha mer. Jag kan ju inte tvinga henne att äta. Hoppas de går över snart å hon blir mitt lilla matvrak som hon brukar va. Men på dagis brukar hon äta bra iallafall. Det lugnar en ju lite iallafall.

Imorgon e de torsdag å Sandra kommer, va år å dagar sen vi sågs, typ juli- augusti nått sånt.
Yrla hon tjatar å tjatar, Andra ommer Andra ommer. Skönt att man kommer få lite hjälp då Martin ska iväg å meka med våran bil + svärföräldrarnas bil hela helgen.
det som e pissigt e bara att man inte har några pengar som vanligt så vi kan ju inte göra nått, som att gå å bada typ. Men då får vi hitta på några pyssliga saker att göra hemma.
Aja nått kommer jag nog på.
Nu ska jaladda kaffebryggaren för andra ggn idag, sen ska ja nog vila lite å se om min skallebank vill försvinna.

sen ska ja göra LCHF pasta för vi ska äta lasagne idag :)

Vad ska ni äta idag?

12-02-05

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Fina Noel :) Till middag vet jag faktiskt inte vad det blir. Sambon ska inte äta hemma, så jag och Maja kan smaska på vadsomhelst :)

2012-02-08 @ 13:23:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Cissi

Här hemma är det också sjukstuga. Så tråkigt. Så om sambon behagar att höra av sig innan han går från jobbet ska jag föreslå pizza, om inte, då tänker jag matvägra och gå och lägga mig! ;)

2012-02-08 @ 16:30:05
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0