Är det inte de ena så är det de andra

Jag har nu gjort min gastro å ja lovar de gör jag ALDRIG om. Rutinundersökning in my as, för här togs de prover från höger till vänster, dom tog små delar av mina tarmar å tydligen ska man inte känna när dom gör de?! men de gjorde jag, jag bokstavligen skrek då dom knipsa av små bitar av min 12 finger tarm.
45 min tog undersökningen å ja har nog aldrig spytt så mycket galla i mitt liv. å utan bedövning min idiot.

När ja kommer hem möts ja av en tjej med igenmurat öga, hej å välkommen ögoninflamation, så nu blir vi hemma heeeela helgen å antagligen nästa vecka oxå!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nej vilket oflyt med sjukdomar ni har! Det gör skitont när de knippsar bort bitar, och vad lång tid det tog! Men de såg inget på själva bilderna? Hoppas du får svar snart!

2012-01-12 @ 19:59:23
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Näe!! Men fyyyyy fan vad jag blir illamående av att känna hur det skulle kunna kännas att bli knipsad i kroppen. Men det är som jag känner med cellprover dem man får ta hos gyn. Jag blir liksom kallsvettig o illamående innan av bara tanken. Fast tilläggas bör det göra att jag inte haft ont då. Vad sa läkaren då du skrek?

2012-01-12 @ 21:17:17
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0