Gårdagen

Igår va de ju Fredag å Martin va ledig ( han e pappa ledig på fredager )
Jag va på möte på familjerätten på förmidagen sen hade vi hembesök
(genomgår en umgängesutredning ang Ys biologiska far)

efter att hon vart här så fick barnen sova middag, sen for vi ner på stan. Yrla fick nya tuchpennor då dom andra va dåliga, å barnen fick ett nytt piano då de andra hade gått sönder, åkt i backen för många ggr skulle ja tro :) Men de har hållt i ca 2 år så inte så dåligt ändå ;)

Jag köpte Martins present som ja skrev om tidigare. Köpte även lite andra inrednings saker för mitt presentkort ja fick av mina svärföräldrar i julklapp.

Sen vart de in en sväng på Gina för att leta outfite till nästa helg då vi ska på Takida. Men hittade en lång top i en fin blå färg men ja ser tyvärr fet ut i den så får ha den då ja gått ner lite :)
Ett par svarta leggins å sen en klänning/tunika för 50 kr :P Ja älskar den tunikan, ja tycker själv jag vart jätte fin i den :) Hade den sen på kvällen då vi hade mys kväll ja å Martin :)

Här är några bilder på gårdagens mamma innan ja skulle till familjetätten


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har inte varit härinne och kikat på jätte länge men måste bara kommentera att du ser jätte fin ut och ser ut att ha gått ner en hel del i vikt! :D

2012-01-28 @ 23:54:57
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0