Godmorgon

Jag vaknade 5,25 av min sambo som putta på mej, fast de mins han inte så han gjorde väl de i sömnen :P
Daniel har vart vaken hela natten för att han ska vända tillaka på dygnet. Martin for till jobbet 6.30 som vanligt å Nolle vaknade runt 7.15 kanske.
Yrla sover fortfarande.
Idag blir de nog inte så mycket gjort, eller ja beror väl på hur man ser de. Jag ska nog baka frö knäcke.
Gå ut på promenad med Barnen, även tvinga ut lillebror Daniel osv.

Hadevelat träna men ja e ju fortfarande inte frisk å de suger.
Denna hals skänkes till nåns om vill ha. Även mina kliande ögon!

Aja vi får se va dagen har att bjuda på! Vet iallafall att ja snart ska försöka få mej ork till att ladda kaffebryggaren på nytt. Mina 2 morgonkoppar e redan intagna, men eftersom ja gick upp i ottan har jag en känsl av att ja kommer behöva X antal koppar till för att orka hela dagen!

12-01-29

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Så härlig bild, verkligen :)



Sv: Tack så mycket :D

2012-01-30 @ 09:12:44
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0