Idag önskar jag att jag vore döv

Jag älskar mina barn över allt annat, det gör ja verkligen, men ibland undrar jag om dom vill ta kål på mej.
Idag har de vart konstant då menar jag KONSTANT gap och skrik från Noel sen kl 7.30.
Jag e gråtfärdig, jag skojjar inte. Sen när han började lugna sej, ja då började nästa å hålla på.

Så Yrla som fick va hemma från dagis idag då ja kände att de va bättre då dom inte e ordinarie personal på dagis å de blir otrykt fick åka i säng, Noel tröck ja i en flaska välling, Gav han en gammal telefon och tv dosa att slå på ett grytlock, drog på musiken å gick in i badrummet å gjorde nått ja ALDRIG trodde ja skulle göra.
Jag började skura och städa avlopsbrunnen i badrummet.
Jag plockade bort, rör, sil, behållare ja allt, skurade tills de sved i händerna med starkt rengöringsmedel, men rent vart de å ja höll på att spy fler än en gång.
Men nu e de gjort å nästa gåång kanske jag inte väntar 1 år innan jag städar avloppsbrunnen (drömma går ju)
Men hade ju vart smartare om man gjorde de oftare så slapp man ta hand om allt gammalt skit å håravfall m.m

Men nu har ja vilat mej lite,vi åt mellis framför tvn. jag 3 hårdmackor med smör, Yrla 1 mjuk smörgås med smör, Noel ett dubbel rån med smör. Till de kall oboy för mejoch Yrla. Noel fick vatten.

Nu kollar dom på världens dummaste björn Oso på tv.
Jag ska snartkasta i en ny tvätt i maskin å vika den ja harhaft i tumlaren!

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

Hoppas att morgondagen blir bättre!

2012-01-05 @ 18:11:15
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0