Orkar inte

Ja som rubriken låter, jag orkar inte, den här dagen har vart som tagen ur en riktigt dålig skrik film. Inget har funkat idag å inget har vart bra, mitt öga e helt igenmurat å ja kan typ inte se på de även om ja tvättar de å har på salva.
Yrla har nog haft sin värsta trots dag någonsin, men sen så va de ju fenix igår med.
Jaja jag ska tröst äta LCHF glass som ja har slängt ihop som står å gottar sej i frysen, jag å mitt stora hjärta ska kolla 4de filmen av Irene huss å ska ja nog gråta en skvätt med.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lider med dig! Ta hand om dig och krya på dig!

2012-01-25 @ 19:30:21
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Hanna - En sån där mammabloggare ♥

usch, låter inge vidare gumman! =( hoppas morgondagen blir roligare...



tack för tipset om photoscape förresten, jag har laddat ner det och försöker lära mig... förhoppningsvis är jag färdiglärd till 19 april när picnik stängs ner. haha! ^^



kram kram

2012-01-25 @ 21:52:36
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Carro - mamma till Noel

Ja, det är verkligen en kanon butik. Fast den som finns i Svall är inte alls nå bra, går inte alls att jämföra med Hudik & liknande. Känns mer som ett stort ÖB & finns väldigt lite inredning :/



Jobbigt med skrikiga barn.. Håller tummarna för att den här dagen blir bättre! :)

2012-01-26 @ 10:03:17
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0