vi e tametusan typ friska :D

eller ja barnen e de :D så de blev lixom dagis idag!! WUHU första ggn på 3 veckor :D helt fantastiskt! Yrla var saknad av både personal och kompisarna :D dom skulle ha pulka rejs idag på dagis till Yrlas stora förtjusning!

Noel sover förmiddags vila nu, ja kollar familjen annorlunda på webben å har satt igång en maskin tvätt.
Idag står de brödbak på shemat å tvätt, bädda rent i alla sängar och ta en dans med dammsugaren. Är ju fenix idag med för Y och Martin så har förhoppningsvis massa tid till allt detta!
Nu tar ja dagens andra kopp kaffe å väntar på att energin ska komma till mej!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag ska på arbetsförmedlingen nu strax och har innan fixat med tradera paket och kollat betalningar, fixat en tvätt och började vika en annan och dammsög den delen av lägenheten som jag inte kunde igår kväll då mina nya grannar är lite "speciella".

2012-01-31 @ 13:45:24
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Cissi

Å vad skönt! Äntligen!

Här är det också friskt och dagens planera är att ta tag i allt osm blivit vilande när Emma och jag varit sjuka.. ;) Så skönt

2012-01-31 @ 14:33:53
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0