Jobb natten

gick kanon som vanligt, vart även idag 2 morötter 2 kokta ägg fast inatt varrt de bara en halv burk med kessella för de va vanilj smak å den va aldeles för söt för min smak.
 
Precis kommit hem å smällt i mej frukost som va 1 avocado med citronpeppar å äggröra på 2 ägg!
 
Ska väl strax gå å lägga mej några timmar innna jag ska hämta prinsessan.
Prinsen e ju hos farmor å farfar då jag jobbar å han inte fått dagisplats ännu.
 
Men ikväll kommer han hem å tösen far till farmor och farfar för dom ska antagligen på en utflyckt med Yrla å med Yrlas pojkvän Alex <3
 
Sen e båda barnen hos farmor och farfar i helgen då jag jobbar å Martin ska på återträff med sitt gymnasium!
 
Nej mycket babbel vart de, nu ska ja kolla mailen sen slumra in nån timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0