Trött å grinig

Så kan man beskriva mina kära barn som vägrar sova. Ja e sjuuukt trött å har ont i huvudet å Martin e bakis så de är en bra kombo. Martin va klass återträff igår så förstår han e bakis! Hittade han sovandes på golvet imorse då ja kom hem från nattjobbet. Imorgon e ny vecka å nya möjligheter. Blir de bra väder ska vi ut i skogen å plocka blåbär :) sen ska vi göra hemmagjord blåbärs glass :) mums. Så bara å hoppas å be för bra väder :) Vad ska ni göra imorgon? Jag ska även städa mitt sy rum å se om ja hittat mina stryka på figurer som verkar va spårlöst borta! Ska även försöka sy ihop några mysbyxor till Yrla. Nån sommar verkar de ju inte bli så lika bra att börja med höst kläderna Här får ni lite bilder med. De gröna linnet med vita klöver sydde ja till mej själv i veckan.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

gu så duktig du är på att sy =) massa fint i inlägget ovan me ju =)

haha så snygg han är som ligger på golvet å sover ;)

2012-07-15 @ 21:39:00
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med liten

Jättefint linne och vad gott med blåbärs glass... Recept? Tycker de man köper i butik många gånger smakar lite parfym...

Svar: Jag lägger ut receptet sen :)
sara Lindholm

2012-07-16 @ 08:45:48
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0