1 års kalas

Igår va vi hos frugan å firade Ella som blev 1 år. Lynn hade slagit på stort, man kände sej kunglig kan jag lova! Va massa god mat å tårta å kaffe. Martin kom dit efter jobbet oxå och firade stora damen.
Innan vi for till Lynn så va Johanna håär med Collin å fikade så vi tog tåget tillsammans till Lynn.
Vi va inte hemma förens kl 20.30 igår så barnen somnade sen gott i sina sängar.

Imorse va de en bra morgon, knappt nå trots å bara en liten knuff fick lillebror.
Y åt bra å inga problem å klä på sej å gå till dagis.
Noel därimot åt 2 skedar gröt bara å drack inget vatten alls. Han ville inte ha mellis dricka sen heller, men fick till sist i han lite välling å en majskrok.
han e hängig idag, fick tillbaka hög feber igår kväll med :(
Men hade bara temp på 37,5 imorse så hoppas min lilla prins blir frisk snart ♥

Idag är de även Fenix som står på shemat, va ett tag sen som Y va där nu, hoppas de går bra.


Jag ligge ri soffan å ska kolla på ett program ungamldrar medans Noel sover. Har en massa måsten att göra idag igentligen, men jag har INGEN ork, har vart så mycket med sjukdommar nu så de är väl de som hunnit ifatt.
Äter mej lite Mellis/lunch som består av två sport knäcke å 1 rött äpple.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas ni får vara friska snart. Kul med kalas iaf

2012-03-06 @ 17:33:32
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0