12-03-16

Fredag helt underbart! Tyvärr suger vädret. Men man kanske ger sej ut på en peppande promenad ändå ;)
Jag gav mannen min sovmorgon imorse iställe, gick upp å tog febrig Noel. Bakade scons å dukade fram. Det uppskattades av både man å barn :) Kul med lite anorlunda frukost ibland. Inte så nyttigt då man brukar å försöker äta enligt LCHF men man e bara människa.
Gott va de iallafall.

Yrla startade morgonen med trots å ordet Nej går varm ur hennes mun. Testar alla grenser som finns, tröttsam men man vet ju att de går över.
Ska strax ta mej ett bad tror jag, skulle va skönt att slappa i badet en stund å poppa bandit på iphonen.

Fredags mys blir de väl ikväll, kanske braking dawn part 1 å popcoen. Ja de återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Cissi

JObbigt med sjuka och trotsiga barn! Bara att ha som mantra att det går över. Hoppas du fick ett skönt bad!

2012-03-16 @ 11:11:10
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

här är det jätte fint väder, inte ett moln på himlen och skolen skiner för andra dagen i rad, fast vi har haft dåligt väder när alla andra hade fint, så någon gång ska det väl vara fint här med :)

2012-03-16 @ 11:14:46
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Åh scones va gott, det var en hel evighet sen jag åt det. Måste nog göra scones i morgon :)

2012-03-16 @ 11:36:32
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0