2012-03-08

Torsdag å snart helg :) UNDERBART!
Idag kommer morsan hit å roar barnen lite så jag kan styra upp lite.
Jag ska gå igenom barnens garderober, å rensa, rensa, rensa!
Jag får inte i alla kläder i lådorna xD
Dom har så sjukt mycket kläder! Det roliga är att jag i stort sätt aldrig köper kläder till dom, ändå är de FULLT!
Sandra har ju typ alltid med sej en resväska med kläder till barnen då hon kommer :p Sen får vi en hel del från olka håll.
Sist fick vi av mammas jobbarkompis å av min vän Sarah.
Ska rensa å lägga i spara höga, sälja hög å skänka hög.
Jobbigt men skönt sen när de är klart :) skadar ju inte att ha lite ordning å reda ;)

Noel kan ju inte ha bodysar i st 80 längre så dom ska bort, blir bara strl 86 å strl 92 i hans tröjlåda nu. å strl 80 å strl 86 i byxor.

Yrla kan vi lika gärna ta bort allt i strl 92 då de är för kort i både armar å ben. Det som e synd e att dom andra strl e så mycket vidare i magen så hon tappar kläderna om hn inte ha blöja. Men ja får väl sy in dom.

Ja de är vad min dag ska gå ut på. OM jag orkar får de även bli lite vårstdning i min byrå, de går inte att stänga den....

Kommentarer
Postat av: Sara frank

Åhh vad jag känner igen det där med mycket kläder, vi har typ inte köpt nåt till melissa heller:D kraaaam

2012-03-08 @ 10:30:47
Postat av: Cissi

Duktig du är! Lycka till med all vårstädning!

2012-03-08 @ 17:06:29
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0