Frulle

Hej goingar, Idag vaknade Noel kl 7.30 å va glad :) Äntligen har penicillinet börjat hjälpa :)
Yrla va även feberfri nu på morgonen :)
SKÖNT kanske börjar de gå mot ljusare tider nu?
Men Noel tyckte han skulle leka akrobat i sffan å stört dök ner från den med huvudet före, tur jag han få tag i han precis då han slog ner skallen i golvet så slapp han få hela kroppen i golvet med.
Han grina i 5 min sen va han som vanligt igen. Nu sover han en stund.
Yrla kollar på höjdarna å jag ska röja köket medans lilleman sover.
Skulle bara glida in å skriva några rader.
Ska ta å gå ut en sväng med mina bäbisar sen med i de super fina vårvädret. Vi kan gräva lite i sandlådan en stund, ingen har ju dött av friskluft.
Båda barnen åt bra till frukost oxå så nu hoppas jag att de håller i sej!

Jag åt lyx frukost! 1 avocado med citronpeppar, äggröra på 2 ägg
å några ostskivor samt 2 koppar kaffe med mjölk!


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

åh, äggröra guu så gott :)



Du, jag har tävlingar i bloggen som kan passa dig :)



Kika in under kategorin tävlingar: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Den ena med Mykidoo som sponsor avslutas redan i morgon så passa på :)

2012-03-21 @ 11:53:12
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Va skönt att pencillinet börjar fungera.

2012-03-21 @ 20:21:32
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0