Full rulle

båda barnen sjuka i feber å snoret rinner å hostan är ett faktum. varvar med ventolin och molipect. fy fan vad trött jag är på dessa sjukdommar!
Har haft lillebror här sen igår till idag så de har vart dubbelt upp å plocka så energin e på minus.
Yrla e hänging som bara den, vill inte äta å inte dricka så isglass e de som gäller. Vätska e ju de som e viktigast.
Noel vill inte ha annat än välling, så de är de han får.
Jag har inte tid att äta då jag ska bära å roa liten och trösta å klappa stor på ryggen då hon får hostanfall så hon nästan kräks.

Livet som småbarnsförälder är en dans på rosor.... eller inte.

Båda barnen sov samtidigt en timme iallafall så han förbereda maten, Blir fetaost biffar med massa gräddsås å broccoli ( potatis till barnen)
ska bli riktigt gött. Vi äter tidigare idag då Martin blir sen, va nån kund som va tvungen att ha traktorn så bara för han att göra klart den då han e pappaledig fredagar.

Ja de är väl de som händer. Får se om jag orkar en kvällspromenad ikväll med, som de känns nu vill jag bara sova.
Aja vet iallafall att jag ska krypa upp i soffan ikväll helt själv njuta av en kopp varm grädde med en bit 86 % choklad i å kolla på mina serier! Revenge e ju ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0