De här med bloggen

Jag har bloggat dåligt på sista tiden å sanningen är den att jag har tröttnat. Jag har ingen lust å mindre kommer de bli då jag ska börja jobba.
Barnen tar min tid å lägger den hällre på dom än datorn på så vis. Jag syr även mycket å de tycker jag är roligare än bloggen.
Jag har i stort sätt slutat läsa bloggar överhuvvetaget. Har inte den tiden eller ron i kroppen att göra de.
Jag vet inte varför men bloggen känns inte som den lockar så dant längre.
Sen vet ja att vissa läser för att få info dom kan göra om i sina små konstiga huvuden.
ja vi får väl se om jag kommer tillbaka å bloggar som brukar nån gång, men just nu ska jag ha den HÄR sista tävlingen sen ska jag ha blogg paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0