Vissa dagar

Gör det extra ont. Igår var en sån dag, många tårar som föll då. Idag känns de ändå lättare. Jag ska jobba ikväll för första ggn på 8 nätter. Jag behöver de känner jag. Jag behöver göra nått jag e bra på nu. jag behöver bli uppskattad och känna kärlek.
Jag känner sån enrom kärlek från mina barn, men jag är inte en bra mamma nu som enbart gråter.
Tårarna kan komma när som. I kän till bankomaten. När jag hör en viss låt som påminner om M eller när nån ropar på nån som heter som M eller helt enkelt när jag känner en doft som påminner om honom.
Han fattas mej, men det är som det är.
Jag får acceptera, gå vidare, sörja, längta, ångra, hata och älska. Allt tar sin tid.
Barnen har iallafall fått en fin julafton med många många klappar.
Först va dom hemma i våran gemensamma lägenhet och fick klappar. sen vinkade jag av dom och dom for till farmor och farfar och firade jul. Sen kom dom hem runt kl 17 och jag har fått sett va dom fått i julklapp. Nu badar dom.
Jag ska packa väskan för att fara till jobbet. Ska bli väldigt väldigt skönt.
Är det nått ställe då man måste bita ihop å inte känna känslor man känner hemma är de på jobbet och jag har tur, jag jobbar med världens bästa arbetskamrat ikväll! 
 
God jul på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0