Fredag

Wuhu det är fredag å de är najs!
Vi har köpt godis som vi ska fetta så vi blir så feta så vi rullar fram ;) ni vet de är storleken på människor som räknas ;)
Yrla är hos mormor, mormor ville låna henne lite, länge sen dom sågs :)
Vi åkte å lämna henne, ja körde :) gick skit bra :)
å körde hem med.
Vi slog till med mcdonalds mat med, så vi eller jag blir ännu tjockare ;)
 
Ja ska ha fredags mys med min älskade blivande man å våran son, dom som älskar mej precis som jag är, fet eller inte.
Å ja hör å häpna, så fort Martin kom hem så sa han att ja va extra fin idag ;)
De du fröken jag ljuger å hänger ut folk, å kan inte stå för det ja gjort!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

å SARAH heter denna underbara människan med ett ord föråd som inte e så varierande.. uthängnad till max.. ja man får vad man förtjänar.. ät å njut ni.. hälldre 100KG kärlek , .. än ett benigt rangel som e bitter å ögon som pekar åt alla olika håll.. å inte ens ha 60kr att gå te badhuset för.. men de e tur att man bara asss garvar så mascaran rinner a mej, detta e så kul å hon e så tragisk att ja till å med till låter mitt smink att förstöras för att jag garvar så åt detta.. nej du nu ska ja nog ägna feredags kvällen att söka runt bland foster barns sidor å adoptiv sidor på nätet,, för mej vill ju ingen ha så några egna barn skulle ja ju inte få, sa hon som tydligen vet allt om alla ;) så lika bra att kolla runt sidor å lämna ansökningar..

2013-02-15 @ 20:32:18
Postat av: Anonym

Jadu Sandra, du vet lika lite du.
Jag har nog pengar så jag klarar mig, inte för att skryta, men för att jag inte vill åka till badhuset betyder inte att jag inte har råd.
Och jag är inte ett benrangel, men jag ör heller inte fet.
Dock kan jag också trycka ner folk då de trycker ner mig, men du har rätt, mitt ordföråd med elaka ord är inte så stort för jag är inte så bra på att vara elak, det ligger inte i min natur.
Sara, du får vara hur fet eller smal du vill...det angår inte mig så länge du själv trivs med dig själv eller kan acceptera i alla fall, vilket du inte verkar ha några problem med och det är bra.
men när du börjar hoppa på min persinligt, trycka ner mig som mamma, människa, och på alla tänkbara sätt man bara kan trycka ner en annan människa så är det väl inte så konstigt att man försöker vara lika elak själv, av den ilska som uppstår.

Men jag har mage iaf att säga så här:

det jag skrev var fel. det ber jag om ursäkt för, jag blev arg, förbannad och ledsen för att du tröck ner mig på alla jädra sätt du bara kundem från ingen stans, utan att äns varit osams, otrevlig eller något mit dig inan.
jag tycker ditt sätt att behandla andra är vidrigt, men jag tänker inte sjunka till din nivå så jag ber om ursäkt för mitt och kan där med gåvidare och lära mig att man aldrig ska sluta förvånas.
tack och hej

2013-02-17 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0