Nytt jobb

Idag blir det första dagen på mitt nya jobb, e så sjukt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen :)
Dom ringde mej från Tuppens hemtjänst i torsdags tror ja å frågade om jag ville komma å jobba hos dom :) Så klart jag ville de då jag har as dåligt med jobb nu.
Tänk vad det kan pändla. förut hade jag så mycket så jag va tvungen att tacka nej å nu har ja bara jobbat 60 timmar. Tur jag jobbade jätte mycket i december så jag får lägga undan från den lönen :)
 
Igår bytte jag och Martin vecka iallafall så nu e de hans barnvecka men ja kommer sova hemma måndag och tisdag eftersom att jag ska jobba i stan, sen byter vi på söndag igen.
 
Det funkar faktiskt mot förväntan bra när vi byter veckor å barnen får sin trygga plats hela tiden. Dom behöver inte flytta på sej utan de är vi vuxna som gör de. Jag måste ge oss eloge för de att vi alltid sätter dom i första hand, vi sliter inte upp dom i onödan å flyttar runt. Men nu ska ja klä på barnen deras Ytterkläder å skicka dom till dagis!
 
Önska mej lycka till på nya jobbet :) Första intro dagen idag :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lycka till och verkligen eloge till er som sätter barnen först, verkligen inte alla som gör det! ;)

Svar: Nej tyvärr inte å de är verkligen synd
sara Lindholm

2014-01-27 @ 08:11:19
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0