dagen

idag hade ja inte tänk göra nå´tt förut att gå ut å gå med Yrla i de kalla vädret, men sen snacka ja med Sonjis på msn så ja å Yrla gick dit å sen ner på stan för att fixa min synundersökning som behövs för mitt körkortstillstånd, äntligen så har ja ju fått mitt intyg att ja "får" ta körkort av läkaren eftersom ja har ADHD.
så vi gick tills masteays å där fixade vi den å ja har tokdålig syn typ :S så ja fick köpa brillor 2 st köpte ja, ett par svarta å ett par rosa å dom kommer om 7-10 dagar :P så då ska ja ta kort så får ni se mej i mina nya brillor :P

Sen gick vi hem å fixa mat de vart korvstroganoff ala LCHF å sen käkade vi å mös ja å Yrla.
till min stora förvåning så kom Martin hem redan vid kl 20 så han fixk natta en överlycklig Yrla som fick träffa "pappa" martin! (hon blir alltid så glad då )

sen har vi suttit å fyllt i körkortstillståndes papprena så ja ska köpa frimärke imorgon å posta dom :)

niiiice :D så nu ska ja slänga mej i sängen å sova tills imorgonha de gött folket

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

vad roligt att du får börja övningsköra =)

2010-06-02 @ 06:48:37
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0