trött som en gnu

är ap trött har vart på stan hela dagen med min mamma alltså Yrlas mormor å med hennes kompis zannah.
mamma har handlat till mej :0) fick 2 par leggins sen en klänning så ja e tok nöjd :D sen köpte hon ett paket till martin eftersom vi har slagit ihop hans födelsedag å yrlas födelsedag.

Imorgon ska de regna så då blir de att stäääda så man kan ha folk här på lördag. nu ska ja nog slänga mej i en dusch å sen krypa ner å kolla på unga mödrar på webben, martin blir nog sen som vanligt. blir väl hemma efter kl 00 lr nått.


sen en fråga till er läsare, har ni sätt filmen Farsan? Är den bra?

Kommentarer
Postat av: Lee

Farsan är bra :)

2010-06-29 @ 20:43:21
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin

ja tack jag vet :) två år sen jag födde min lilla bebis som nu har blivit mammas stora tjej! :)



Jag ska baka på lördag, skulle haft släktkalas då, men de fick vi flytta de var för många som inte kunde komma! Alla har semester :P haha! Men barnkalaset kommer fortfarande vara på lördag :)



26 november :)



absoolut och du får hälsa grattis til din tjej :) desamma, kramar :)

2010-06-30 @ 13:09:15
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Tyckte filmen var en stor besvikelse. När den var slut var det ungefär som "var det allt"?

2010-06-30 @ 15:20:25
Postat av: Liten Kicki

Jag har inte sett den men grannarna har gjort det och de tyckte den var klockren

2010-06-30 @ 15:39:13
URL: http://litenkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0