fortsättning på presentationen

Ja började skriva lite om vem ja är osv å lite om va bloggen handlar om så ja tänkte fortsätta medan min köttfärslimpa ALA LCHF står i ugnen.

Ja då Sara mamman i familjen ja är en 83:a å bort i hop med Martin och vi är även förlovade, han e 88 så ja e en cuger ;)lr hur de nu stavas. Tillsammans har vi Noel men han ser även Yrla som sin egna dotter.
Martin kom in i våra liv då Yrla bara va 6 månader, innan de va ja ensamstående.

Så vem är du lillfröken i familjen. Yrla är en väldigt livlig tös som älskar att stå i centrum. Hon älskar att ha kafferep i sin lilla röda och vit prickiga servis. Hon charmar dom flesta med alla sina miner å danser. Hon har ett jäkla humör och avgudar sin pappa (Martin)
Det är alltid Pappa, Pappa, Pappa så fort hon vaknar å när han kommer hem från jobbet skiner den lilla damen upp som en sol å springer till han med armarna i vädret å ska kramas och pussas å länge ska de va, spelar ingen om han stinker koskit, hennes pappa är de bästa hon vet. Hon e även förtjust i sin lillebror vissa dagar men oftast tycker hon att han e lite jobbig å säger ååååå fyy när han kräks.

Så lilleman då, vem e han? Noel e en glad bebis, han e rund och go, å avgudas sin syster. Så fort han hör hennes röst lr ser henne skiner han upp som en sol. Han håller alltid ett vakande öga på sin mamma och han e väldigt till freds med de mästa. han kan man ligga i gymmet ett bra tag innan han tröttnar å vill upp i famnen. När han ska sova är de ända som funkar att daska han i ändan lr åka bil. han e väldigt tidig med de mästa.

Martin vem e han då? Jo han e en rund å go kille som då e 5 år yngre än mej. Han jobbar inom lantbruket just nu men ska byta jobb i sep till traktormekaniker. Martin har humor och är väldigt kärleksfull. Han älskar att leka med sina barn speciellt med Yrla i sandlådan. Han älskar allt som har med traktorer att göra å kan sitta timtals å glo på traktorer. Han har även för över de till Yrla då hon gärna gör han sällskap å kollar på djuren å traktorerna.
Han har världens vackraste bruna ögon som ja drunkar i. Han e helt enkelt mannen i mitt liv.

Så vem e ja? Jo jag är är en hyperaktiv rund å go dam i mina bästa år som ÄLSKAR att baka och LAGA mat. ja kämpar med vikten efter 2 graviditeter så blir ju en del viktsnack om man säger så.
Ja älskar allt som har med inredning att göra å ja är en hejjare på att starta projekt men skit dålig på avsluta dom. Jag har ADHD och en släng av Asberger.
Jag älskar att blogga, ja är inte direkt en tjej, tjej utan har alltid varit en pojkflicka. Sminkar mej gör ja enbart om vi ska på fest lr nån middag, annars orkar ja inte anstränga mej så mycket. ja trivs naturell så att säga.
Min högsta dröm just nu är att förminska mina bröst å få en normal rygg!
Jag älskar att fotografera allt från mina barn till djur och natur.

Det va allt ja kom på nu! hoppas ni känner oss som bloggen handlar om lite bättre nu :)

Kommentarer
Postat av: Maria Andréasson

tummen upp!

var en mysig presentation av er!

Kramar

2011-08-03 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0