God?! Morgon mina damer och herrar

Ja är typ dödsjuk (läs förkyld och känner mej manlig idag) Det har regnat hela natten vilket jag tycker är helt underbart, för de menas med att Martins dygns planer på jobb sket sej så han är ledig, jag får alltså avlastning, helt underbart då huvudet värker, kroppen gör ont överallt och näsan rinner som en syndaflod.
Ja är alltså extra het idag!
Men saker måste göras fast man mår skit!
Yrla har ju då redan slarvat bort sin mössa som jag sydde, så bara att göra om, ska sätta mej sen då Noel bestämmer sej för att sova middag.
Det ska tvättas och det ska lagas mat och självklart ska ja blogga ifatt oxå, vart ju inte direkt något bloggande igår.
Så de är det som står på shemat idag, ska nog även kanske göra någon form av bröd, men vet inte vilket än!
Men nu ska ja hångla med min kaffekopp!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med avlastning just när man är sjuk! Är lite lyxigt som småbarnsmamma.. ;)



Hoppas du kryar på dig snart! och kan vila och ta det lite lugnt mellan varven

2011-08-30 @ 09:59:08
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0