hej hej

Idag har ja å Noel vart på stan HELA dagen! Herregud va trött ja e nu, mina fötter ömmar så ja tror ja ska gå sönder.
Men va en helt luckad dag. Gick på stan med Becka å hennes dotter Vendela som e lika gammal som Yrla.
Yrla e hos mormor å ska stanna där tills på torsdag.

Ja handlade nya gympadojor! Vita med blått NIKE tryck, va mer än halva priset så fick ge 399 för dom, dom kostade 899 från början så tycker allt ja gjorde ett kap!

Sen hittade ja 2 svarta kjolar på H&M en kort kort å en som går precis under knäna, typ en sån som advokater har på sej i amrikanska filmer! Är toknöjd med allt ja handlade!

Sen köpte ja en present till min älskade Martin, men de kan ja inte avslöja vad de är eftersom han löser min blogg :)
Men kommer bild så fort han öppnat paketet

Kommentarer
Postat av: Diana - 2barns mamma

SV:

kommer att ta bort så mycket socker som bara går + tar oxå bort potatis/ris/pasta/nudlar/bröd..

blir väl ganska nära LCHF, men pga olika allergier kör jag "egen variant".

Men de flesta kolhydrater ska nog bort!!

Började ju äta kött på heltid igen o det gick bra!



Tips på LCHF tas gärna emot =)

2011-08-01 @ 20:36:33
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0