Träning - Check

tjenis! idag har ja vart sjukt duktig måste ja säga! Jag har tränat för första ggn på ca 10-15 år om man räknar bort promenaderna då.
Va på rehab å tränade i 45 min med mickas hjälp! de är grymt skönt då man har nån som puchar en. Vart först uppvärmning på cykeln och obitracken sen balans övningar på både golv och pilates boll. Även visa att ja gör mina övningar rätt.
Sen vart de in i gymmet å där vart de lite benpress lite bröst och rygg samt armar. sen stretching. Vi tar de ju lugnt så här i början eftersom de är meningen att ja ska stärka mina muskler i kroppen, framför allt ryggen, så vart ca 10-20 övningar av varje.
De känns grymt skönt nu att ja kommit igång!

Sen blir de bad för hela slanten med mina älskade barn å min fina fina Mamma.

Nu ska ja se om ja kan ta å vörja med mitt tacksamhets alfabet!

ja just de ja, frukosten min idag vart en kopp kaffe med röd mjölk då grädden e slut, 1 kokt ägg och 4 skivor ost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0