snö snö snö å ännu mera snö

suuuck sluta snöa! va snöstorm i morse så Y fick va hemma från dagis. så vi har haft en mysmorgon bara hon å ja :) vi åt yougurt å vindruvor till frukost :) å ja drack en stoooor kopp kaffe!
Y py e trött typ hela tiden, bara hon inte håller på att bli sjuk igen, stackars lilla fisefjärt!
vill att hon e frisk så vi kan åka på fredag! Vi ska ju åkta till bästa Sandra om vädret tillåter de! å de hoppas vi verkligen att de gör :) Y py å ja ligger i soffan nu å myser å kollar på bompa å lyssnar på P!nk! sjukt bra artist de där.
Men bara för ja skrev de så ville hon inte ligga kvar å mysa mer, busfian min.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Absolut kan jag göra det. Ge mig din mejladress så mejlar jag över mallen :)

2011-01-12 @ 13:11:23
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0