En annan sak

Om folk nu e så jävla oroliga så kan man faktiskt fråga mej!! finns nått som heter Mail, gå inte till mina vänner och fråga dom, Ja har berättat för dom som ja anser behöver veta. Ja vill inte snacka om de nu, den dagen ja tar upp de väljer ja själv att ja vill de å de är när ja e mogen för de å INTE innnan, så va snälla å recpektera de! Sluta va så jävla nyfikna. Alla flockas runt en då dom märker att nått inte är som de ska av ren nyfikenhet, kan nog räkna på 1 hand vilka som faktiskt ville veta för dom bryr sej om mej som en vän å dom som bara vill veta för vetandets skull!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ville bara säga att jag faktiskt bryr mig. Därför jag skrev och frågade. Även om vi inte är direkt vänner så bryr jag mig i alla fall, tro det eller ej. Men du ska så klart inte berätta något för någon om du inte vill! Det är inte krångligare än så.



Kram från Cemo

2011-06-27 @ 09:14:07
Postat av: ANNE

Godmorgon! Haft en bra midsommarhelg? :)

2011-06-27 @ 09:48:17
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Självklart kommer vi! Toni är jag osäker på men jag och barnen kommer iaf. Ska prata mer med han ikväll.



Ja, dom runda gör jag där också :)



Och du gumman, du behöver absolut inte berätta någonting för någon om du inte känner för det! Kraaaam ♥

2011-06-27 @ 12:03:51
URL: http://milliez.nu
Postat av: Lotta

Tråkigt o höra att allt inte är helt okej..finns alltid folk som är allt för nyfikna....man ska veta allt o lite till ibland...men hoppas att vad de 'n är blir bättre med tiden kram på dig

2011-06-27 @ 12:08:01
URL: http://absolutlotta.blogg.se/
Postat av: Diana - 2barns mamma

Vah?? fattar nada just nu..

men helt klart, du berättar när du själv vill berätta OM du ens vill det..



stoooooooor kraaaam!!

o klart jag bryr mej om dej o din familj

2011-06-27 @ 13:19:40
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0