2 surpuppor i säng

Jag har två surpuppor här hemma. Den ena är värre än den andra. Noel har börjat blivit förkyld! Skräll?? Nä inte direkt, vi driver ju tydligen sjukdoms kollo här.
Nu åkte dom i säng, Noel med en kvätt välling och Yrla med napp å snutte.
Mitt tålamod e inte de bästa idag då jag har ont i magen, dumma penicillin.
men bara 2,5 dag kvar på de, skönt!
Nu ska jag gå å baka frallor då degen jäst färdigt första omgången. Sen blir de väl att göra nån lunch till ungarna. Eller till Yrla, Noel har sen igår,korvstroganoff å ris. Yrla har ju fortfarande ont i halsen så hon har svårt att äta, kanske kan ge henne yougurt? ja vi får se, nu baka frallor!

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Fy era stackare :( . Hoppas ni blir friska snart.



- Man blir verkligen arg! De är något REJÄLT fel när XXL ser ut som och är som en S.

2012-02-28 @ 10:27:01
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0