Först upp å sen ner

Ja jag va så glad igår då jag trodde jag började bli friskare, att snart kanske jag får träna :D
Men ikke sa nicke, när jag gick å la mej så hade jag börjat få ont i halsen å hostan va ett faktum.
Hostade halva natten så ja va såå trött imorse att jag somnade med min morgonmedicin i handen å vaknade 1 timme senare fortfarande med den i handen.

Men iallafall så pallra ja mej upp sen kl 9 ( Martin tog Noel i morse och Yrla sov ju hos mormor)

Å ja hade sån skallebank när jag vaknade. När jag skulle böja mej ner så kände jag sånt tryck i huvudet så de kändes som jag skulle svimma. Ja så då visste ja ju att Bihåleinflamationen va ett faktum.
Vi får tydligen inte va friska.

Jag trotsade min bihåleinflamation å följde med å storhandla för hela månaden med Bolle å Martin (vilket jag ångrade sen)
Jag mådde så illa i bilen så ja fick sitta å svälja för att inte spy. Huvudet värkte å jag såg stjärnog framför ögonen.
Jag gick in på apoteket å köpte postafen å tröck i mej för att kanske slippa spy på ica maxi, hade ju vart lite pinsamt.
Jag höll mej hela tiden på affärena, å i bilen hem, men jag lovar ja svalde å svalde å gick direkt in på toa när vi va hemma å spydde.
Spydde två gånger la mej på soffan å åt ett äpple å tvärslockna.
Jag sov i 2 timmar tydligen, jag hade inte ens hört då Martinåkte å hämta Yrla å inte när dom kom hem heller.
Ja kännermej lite bättre nu, men jag får ringa till öron, näsa, hals på måndag å be om penicillin och be dom sätta upp en OP tid, pallar inte detta mer, har ju jämt bihåleinflammation.

Aja de va min förmiddag typ, ska lägga upp lite bilder sen om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0